Witam!

14 Styczeń 2010

Powiedzmy ze to bedzie mój pierwszy post. Nigdy nie prowadziłem bloga i sam jestem ciekaw jak mi to wyjdzie. Może zaczne od tego co na nim bedzie się znajdowało; mam zamiar jak w tytule bloga prowadzić notatki fotograficzne, ale myślę, że od czasu do czasu pojawią się również jakieś szkice  i trochę komentarzy. Będą to moje spostrzeżenia otoczenia w którym przebywam na codzień i przypadkiem. Będzie trochę reportaży ale też pojedyńczych zdjęć.  Głównie Kraków. Moje wyprawy małe i duże. Warte polecenia wydarzenia kulturalne, linki, moi ulubieni fotografowie i wiele innych. Myślę, że warto będzie od czasu do czasu na tego bloga zajrzeć. Postaram sie by był on niepowtarzalny.

2 Responses to “Witam!”

  1. mojaszuflada Says:

    No to powodzenia, i wytrwałości życzę

  2. Michał Mach Says:

    Powodzenia zycze !!! pozdro !


Skomentuj

