Karp

14 Styczeń 2010

Jest to wprawdzie tylko część reportażu, którego jeszcze nie uważam za zamkniętego. Chciałem pokazać w nim niehumanitarne traktowanie tego zwierzęcia, o którym głośno jest co roku, a tak na prawdę nikt w tym kierunku nic konstruktywnego nie robi. Polecam stronę www.krwaweswieta.pl o karpiu.

Zdjęcia wykonane na Ilfordzie 400 ISO wywołanym w Tetenalu Ultrafinie.

Zapraszam wszystkich na moja strone www.kawecki.art.pl

5 Responses to “Karp”

  1. HOLDEN CAULFIELD Says:

    udana próba:)

  2. nawet Says:

    zaczyna się ciekawie. będę tu wpadać.
    też interesuje się fotografią. chociaż może interesuje to złe słowo, raczej lubię uwieczniać to, co widzę :) nie zawsze jest to poparte umiejętnościami.
    ale widzę że ty takowe posiadasz.
    świetny reportaż – ja karpia na święta nie skonsumowałam, chociaż muszę przyznać, że na stole się pojawił.
    powodzenia w blogowaniu.

  3. Michał Mach Says:

    nic na to nie poradzisz ! sam nie zmienisz calego swiata ! ja mialem karpia na Swieta ale go nie jadlem od Co taki maly protest chodz bardzo lubie ryby !

  4. Medykus Says:

    Ciekawie się zapowiada. Dla mnie za bardzo konrastowo wyszło. No i syfki można było wyczyścić. Ale daje rade.

    pozdr


Skomentuj

